Καλέστε μας για να καταχωρήσουμε τηλεφωνικά την παραγγελία σας και κερδίστε δώρα και εκπτώσεις με τις αγορές σας!

 

Όροι χρήσης

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ & ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Εισαγωγή

O ιστότοπος www.bestdeals.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του Διαδικτύου που εδρεύει στην Άνω Τούμπα Θεσσαλονικής, Πολυγνώτου 55 και εκπροσωπείται νόμιμα, με Α.Φ.Μ. 037644046 και Δ.Ο.Υ. ΣΤ' Θεσσαλονίκης, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@bestdeals.gr και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 2310 340479.

Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος www. BestDeals.gr. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι αποδέχεται και συμφωνεί ανεπιφύλακτα με τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε θα πρέπει με ευθύνη του να απέχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Διευκρινίζεται ότι η BestDeals.grδιατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

 

Xώρα λειτουργίας: Tο ηλεκτρονικό κατάστημα της BestDeals.gr δέχεται παραγγελίες από φυσικά και νομικά πρόσωπα και παραδίδει εμπορεύματα και υπηρεσίες σε διευθύνσεις που βρίσκονται στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Απόρρητο των στοιχείων: H BestDeals.gr δηλώνει ότι τα στοιχεία που της παρέχονται τηρούνται απόρρητα και χρησιμοποιούνται μόνο για τους σκοπούς πώλησης των προϊόντων που εκείνη εμπορεύεται. Σε ουδεμία περίπτωση δεν κοινοποιούνται, πωλούνται ή παραχωρούνται σε τρίτους.
Παραστατικά: Για κάθε πώληση η BestDeals.gr εκδίδει το κατάλληλο και απαιτούμενο από τον νόμο παραστατικό.

Tιμές. Oι αναφερόμενες τιμές περιέχουν φόρο προστιθέμενης αξίας 24% (ΦΠA). Οι τιμές δύναται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.

Eκτέλεση παραγγελιών - χρόνος παράδοσης

HBestDeals.gr τηρεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας στις εισερχόμενες παραγγελίες. H λήψη και η εκτελεσιμότητα κάθε παραγγελίας επιβεβαιώνεται προς τον πελάτη με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. HBestDeals.gr έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ολόκληρη ή μέρος παραγγελίας (για παράδειγμα, αυτό θα συμβεί όταν πρόκειται για προϊόντα που εξαντλήθηκαν ή πρόκειται να σταματήσει η κυκλοφορία τους και η BestDeals.gr δεν πρόλαβε να τα απενεργοποιήσει από τον κατάλογο προϊόντων της). Τα προϊόντα που έχουν την ένδειξη άμεσα διαθέσιμο σημαίνει ότι υπήρχαν σε απόθεμα στη αποθήκη μας κατά την τελευταία ενημέρωση του site. Για όλα τα υπόλοιπα αναφέρεται ενδεικτικός χρόνος που θα μεσολαβήσει για την παράδοσή τους

Εκτέλεση παραγγελιών - τρόπος παράδοσης

Για την παράδοση των παραγγελιών, η BestDeals.gr συνεργάζεται με μεταφορική εταιρεία (courier) της επιλογής της. H συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία δεν εκπροσωπεί την BestDeals.gr και ενεργεί με βάση ένα πάγιο τρόπο λειτουργίας που έχει συμφωνηθεί αμοιβαία για να επιτευχθεί ένα χαμηλό κόστος μεταφοράς, προς όφελος του πελάτη. Μέχρι την παράδοση τους και την υπογραφή του σχετικού παραστατικού, τα εμπορεύματα φροντίζεται να μεταφέρονται χωρίς κανένα κίνδυνο για τον πελάτη. Μετά την παραλαβή τους ο πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη για τα προϊόντα που παρέλαβε.
Προσδοκίες: H φύση των προϊόντων, μπορεί να δημιουργούν προσδοκίες στον πελάτη για δωρεάν υπηρεσίες (εκπαίδευση, συμβουλές, κλπ), που όμως δεν περιλαμβάνονται στις τιμές των προϊόντων. Tο ηλεκτρονικό κατάστημα της BestDeals.gr δέχεται παραγγελίες και παραδίδει προϊόντα και υπηρεσίες σύμφωνα με τις αναφερόμενες σε αυτό προδιαγραφές τους, χωρίς να υπονοείται τίποτα που δεν αναφέρεται.
Εγγυήσεις προϊόντων: Tα προϊόντα συνοδεύονται από τις εγγυήσεις των κατασκευαστών τους ή των επίσημων διανομέων τους στην Ελλάδα. Tα προϊόντα λογισμικού (software) προσφέρονται ως έχουν και χωρίς καμία άλλη εγγύηση. O πελάτης με την αποσφράγιση του κουτιού αποδέχεται τους όρους της άδειας χρήσης του κατασκευαστή και οφείλει να ενεργήσει μόνος του για την καταγραφή (registration) του προϊόντος, αν αυτό απαιτείται. Tα προϊόντα υλικού (hardware) που αντιπροσωπεύει η BestDeals.gr συνοδεύονται από την εγγύηση του κατασκευαστή τους. H κάλυψη του πελάτη με βάση αυτή την εγγύηση γίνεται (αν χρειασθεί) από την εταιρεία BestDeals.gr. Tα προϊόντα υλικού (hardware) που ΔEN αντιπροσωπεύει η BestDeals.gr και όμως πωλούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της BestDeals.gr συνοδεύονται από την εγγύηση του κατασκευαστή τους ή του επίσημου διανομέα τους στην Ελλάδα. H κάλυψη του πελάτη (αν χρειασθεί) με βάση αυτή την εγγύηση γίνεται KATEYΘEIAN από την αρμόδια εταιρεία.
Εγγυήσεις Υπηρεσιών: Στα πλαίσια της ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης του πελάτη, η BestDeals.gr προσφέρει διάφορες υπηρεσίες με το προσωπικό της. Είναι αποδεκτό από τον πελάτη ότι το προσωπικό που παρέχει της υπηρεσίες ενεργεί σαν Σύμβουλος του πελάτη και μόνον και δεν τον υποκαθιστά στην χρήση του εξοπλισμού και την λήψη αποφάσεων σχετικά με τον εξοπλισμό του. Σε κάθε περίπτωση, η ευθύνη της BestDeals.gr για την παροχή υπηρεσιών περιορίζεται στο κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας και μόνον.

YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη

Παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ 09.30π.μ – 17.30 μ.μ. Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη.

Επισκευή Βλάβης Υλικού (hardware)

Aν ο πελάτης διαπιστώσει πρόβλημα στον εξοπλισμό του, που δεν οφείλεται σε λάθος επιλογές, ρυθμίσεις, κλπ, αλλά σε πραγματική βλάβη του υλικού (hardware), θα πρέπει να τηλεφωνήσει στην εταιρεία BestDeals.gr στο τηλέφωνο 2310-340479. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης πρέπει να έχει πρόχειρο τον σειριακό αριθμό (serialno) της συσκευής του ή τον κωδικό μοντέλου - modelno- ή άλλο κωδικό που μπορεί να εμφανίζεται στο προϊόν που μπορεί να του ζητηθεί, για να εξυπηρετηθεί. Ακόμα είναι απαραίτητο να διατηρεί τα αποδεικτικά της αγοράς του.

AΛΛOI OPOI

Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Bestdeals.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την BestDeals.gr.
γ) στις περιπτώσεις που το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι πρόβλημα softwareτα έξοδα αποστολής καλύπτονται από τον πελάτη
δ) στις περιπτώσεις που το πρόβλημα δεν είναι εμφανές και δεν θα μπορέσει να επιβεβαιωθεί από τους τεχνικούς μας (πχ εμφανίζεται μετά από πολύ χρήση, με ειδικές συνθήκες φωτισμού, κλπ) τα έξοδα επιστροφής θα καλύπτονται από τον πελάτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις κρίνεται απαραίτητο να υπάρχει κάποια φωτογραφία ή βίντεο που να μπορεί να επιβεβαιώσει το πρόβλημα.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ελαττωματικού προϊόντος από την εταιρία μας. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Oι επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν είναι στην αρχική τους καινούργια κατάσταση, με όλα τα εγχειρίδια και παρελκόμενα σφραγισμένα και άθικτα στο αρχικό τους περιτύλιγμα και τα κουτιά συσκευασίας με όλο τους το προστατευτικό υλικό χωρίς σημάδια και φθορές, δεν γίνονται δεκτές. Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές πακέτων λογισμικού των οποίων έχει ανοιχθεί το περιτύλιγμα που τα σφραγίζει. Επιστροφές μνήμης των οποίων έχει ανοιχθεί το περιτύλιγμα δεν γίνονται επίσης δεκτές. Aν έχετε την παραμικρή αμφιβολία για την αποδοχή του προϊόντος που παραλάβατε, μην καταστρέψετε τις προστατευτικές μεμβράνες και τα πλαστικά περιβλήματα γιατί θα καταστήσετε αδύνατη την επιστροφή του.

Υπαναχώρηση

Ο πελάτης δικαιούται να ζητήσει επιστροφή του προϊόντος, εντός 14 ημερών από την αγορά, εάν αποφασίσει ότι το προϊόν που πήρε δεν τον εξυπηρετεί. Για να επιτραπεί η επιστροφή το προϊόν δεν πρέπει να έχει αποσφραγιστεί ή να καταστραφεί η συσκευασία του με οποιοδήποτε τρόπο. Η υπαναχώρηση είναι δυνατή μόνο για πελάτες λιανικής και μόνο σε προϊόντα που δεν βρίσκονται σε προσφορά. Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση καλύπτονται από τον πελάτη.

 

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα Διανομής Προϊόντων της BestDeals.gr στο τηλέφωνο 2310-340479 για να πάρει έγκριση επιστροφής προϊόντος.

 

Cookies

 

Το BestDeals.gr έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί cookies ως μέρος της διευκόλυνσης αλλά και λειτουργίας των υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας του. Τα Cookies είναι μικρά αρχεία (textfiles), τα οποία απoστέλλονται και φυλάσσονται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη, επιτρέποντας σε ιστοσελίδες όπως το BestDeals.gr, να λειτουργούν απρόσκοπτα και χωρίς τεχνικές ανωμαλίες, να συλλέγονται πολλαπλές επιλογές του χρήστη, να αναγνωρίζουν τους συχνούς χρήστες, να διευκολύνουν την πρόσβαση τους σε αυτή, και για τη συλλογή δεδομένων για τη βελτίωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Τα Cookies δεν προκαλούν βλάβες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των χρηστών ούτε και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτούς. Χρησιμοποιούμε τα cookies για να σας παρέχουμε πληροφορίες και να διεκπεραιώνονται οι παραγγελίες σας ενώ σε κάθε έξοδό σας από το site διαγράφονται αυτόματα. Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι τα cookies είναι απόλυτα αναγκαία προκειμένου να λειτουργεί σωστά και απρόσκοπτα η ιστοσελίδα www.bestdeals.gr.

 

Πολιτική Απορρήτου

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ E-MAIL(NEWSLETTERS)

1. Η BestDeals.grστέλνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα ενημερωτικά email στους εγγεγραμμένους χρήστες που έχουν συμφωνήσει να δέχονται newsletters.
2. Η BestDeals.gr δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον χρήστη, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παράδοση τους.
3. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spamfolder, οπότε παρακαλούμε να επιβεβαιώνετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.
4. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων της BestDeals.gr, μπορείτε να διαγραφείτε από την λίστα πατώντας τον ανάλογο σύνδεσμο που σας προσφέρετε στο e-mail.
5. Η BestDeals.gr χρησιμοποιεί πάροχο για την αναγνώριση των παραληπτών των newsletter. Δεν παραδίδει σε 3ους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας.
6. Διευκρινίζεται ότι τα e-mailπου λαμβάνετε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας ουδεμία σχέση έχουν με τα μηνύματα newsletterκαι είναι σημαντικά για την ενημέρωση σας αλλά και εξέλιξη της παραγγελίας.

 

Skroutz Analytics

Η εταιρεία μας, για να μπορεί να παρέχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών στον καταναλωτή χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics. Μέσω της υπηρεσίας αυτής κοινοποιούνται ανώνυμα στατιστικά χρήσης στο Skroutz.gr, ενώ τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου του Skroutz.gr, την οποία μπορείτε να βρείτε στο Skroutz Privacy.

 

 

Λανθασμένη τιμή ή χαρακτηριστικά προϊόντος


Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στις τιμές και στα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Αν παρατηρήσετε κάποιο τέτοιο λάθος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν παραγγείλετε το προϊόν. Ο πελάτης πρέπει να επιβεβαιώσει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος με τον αντίστοιχο κατασκευαστή πριν προβεί στην αγορά του.

Καταχώρηση παραγγελίας και διαθεσιμότητα προϊόντων


Η καταχώρηση παραγγελίας δε συνεπάγεται αυτόματη δέσμευση του αποθέματος.
Σε περιπτώσεις χαμηλού ύψους αποθέματος, η www.bestdeals.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελέσει κάποια παραγγελία ή μέρος αυτής, εφόσον η διαθεσιμότητα σε σχέση με την ζήτηση αποδειχτεί ανεπαρκής. Στην περίπτωση αυτή θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση. Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων.